Obuka veštine prodaje

OBUKA VEŠTINE PRODAJE U NOVOM SADU PO PROMOTIVNOJ CENI !
26.11 i 27.11. od 9h do 17h

Cena ukupno za oba dana iznosi 4000 dinara.
Za najbolje kandidate mogucnost zaposlenja.

Možda vaš posao ne podrazumeva da se bavite prodajom proizvoda ili usluga,
ali sigurno s vremena na vreme “prodajete” svoje stavove, svoje ideje, svoje predloge…

U svakom slucaju, ova obuka je korisna i potrebna svima.
Program obuke i usavršavanja izvodi trener koji ima dugogodišnje iskustvo u prodaji sa izuzetnim postignućima.

Iskustvo koje poseduje meri se u broj obavljenih prodajnih sastanaka, broju uspešno realizovanih prodaja, formiranju prodajnih timova, razvoju i edukaciji novih uspešnih prodavaca koji danas postižu izuzetne prodajne rezultate i napreduju u svojim karijerama. Vaš predavač je i dugogodišnji menadžer i direktor prodaje koji je svoje znanje i iskustvo sticao u velikim internacionalnim kompanijama koje su lideri u svojim industrijama.

Po zvanju je master ekonomskih nauka, a svoje obrazovanje je sticao na Univerzitetu u Novom Sadu. Njegove obuke su bazirane na praktičnim savetima koji su primenljivi već na prvom sastanku. Takođe, biće Vam na raspolaganju za savete, sugestije i mentorstvo nakon ove radionice potpuno besplatno.
SUPEROR SELLING SKILLS je trening u trajanja od 2 dana koji je koncipiran na način da se polaznici upoznaju sa veštinama koje trasiraju najnoviju realnost prodaje.
Trening je koncipiran na paralelnom usavršavanju teorijskog znanja i praktičnih veština.
Posebna vrednost SUPERIOR SELLING SKLLS programa je mentorski i konsultantski rad nakon same obuke sa polaznicima.

Program je jedan od onih koji garantuje „dodatnu vrednost“ nakon završetka, kako za pojedinačne polaznike ukoliko se njihova zarada formira na bazi target bonusa,
tako i za vlasnike i preduzetnike koji zele bolja postignuća svog prodajnog osoblja. Takođe, biće Vam na raspolaganju za savete, sugestije i mentorstvo nakon ove radionice potpuno besplatno.

Teme u okviru programa usavrševanja „Veštine prodaje – radionica“:

  • Vizualizacija kao realnost prodaje;
  • Prvi utisak kao realnost prodaje;
  • Kako privući pažnju klijentu;
  • Prodavac – pobednik;
  • Planiranje prodaje i prodajnih ciljeva;
  • Konsultativna i predsednička prodaja;
  • Pitanjima do cilja I uspeha;
  • Profesionalno utvrdjivanje potreba;
  • Uticaj na ponašanje kupca;
  • Prevazilaženje primedbi klijenata;
  • Zaključivanje prodaje;
  • Pitanjima do preporuke I novog klijenta;
  • Moć govora;
  • Upravljanje vremenom za prodavce.

Prvi radni dan:

Edukativni deo u prvom danu podrazumeva interaktivnu obradu svih navedenih tema sa savetima, primerima,frazama, pravim pitanjima, vežbama.

Drugi radni dan:

Baziran je na roll play vežbama, osmišljen tako da se polaznici obuke nadju u ulozi prodavca sa realnim klijentom i da prodju kroz sve faze prodaje koje su dan ranije obradjene. Nakon toga, trener i polaznici obuke daju svoj feedback. Ovaj način rada je, inače, najefikasniji model za razvoj veština i ne sumnjamo da će Vas saveti našeg trenera oduševiti i unaprediti Vaše veštine i postignuća.